پاکستان کے دورہ سری لنکا سے ون ڈے سیریز ختم کر دی گئی

imran
imran 10 مئی, 2022
Updated 2022/05/10 at 6:27 صبح
6278f47ab0981
6278f47ab0981

پاکستان کے دورہ سری لنکا کے دوران طے شدہ 3 ایک روزہ بین الاقوامی میچز پر مشتمل ون ڈے سیریز کو ختم کردیا گیا ہے۔

شیڈول کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم کو جولائی میں اپنے دورہ سری لنکا کے دوران 2 ٹیسٹ اور 3 ون ڈے میچز کھیلنے تھے۔

تاہم پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے ترجمان نے ڈان نیوز ڈاٹ ٹی وی سے گفتگو کرتے ہوئے تصدیق کی ہے کہ سری لنکا کرکٹ (ایس ایل سی) کی درخواست پر ون ڈے میچوں کی سیریز کو ختم کر دیا گیا۔

ترجمان پی سی بی نے مزید بتایا کہ سری لنکا کرکٹ نے لنکا پریمیئر لیگ (ایل پی ایل) جلد شروع کرنے کے لیے بورڈ سے تین ون ڈے میچز کی سیریز ڈراپ کرنے کی درخواست کی تھی۔

پی سی بی کے عہدیدار نے بتایا کہ پاکستان اور سری لنکا کے درمیان یہ سیریز آئی سی سی مینز کرکٹ ورلڈ کپ سپر لیگ کا حصہ نہیں تھی، جبکہ ایس ایل سی کو مالی چیلنجز کا سامنا ہے اس لیے پی سی بی نے لنکن بورڈ کی درخواست قبول کر لی۔

انہوں نے مزید کہا کہ دو ممالک کے درمیان ٹیسٹ میچوں کی سیریز کے انعقاد کے لیے شیڈول کے مطابق کام جاری ہے اور ٹیسٹ سیریز شیڈول کے مطابق 5 جولائی سے 9 اگست کے درمیان کھیلے جائے گی۔

یہ خبر ایسے وقت میں سامنے آئی ہے جب سری لنکا ان دنوں بدترین معاشی بحران کا شکار ہے، مہینوں سے جاری بلیک آؤٹ، خوراک، ایندھن اور ادویات کی شدید قلت نے پورے جنوبی ایشیائی جزیرے میں بہت بڑے پیمانے پر مسائل و مشکلات کو جنم دیا ہے اور ملک اپنی تاریخ کی اب تک کی بدترین معاشی بدحالی کا شکار ہے۔

اس آرٹیکل کو شیئر کریں۔
ایک تبصرہ چھوڑیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

ہمارا فیس بک پیج لائک کریں۔

ہمارے فیس بک پیج کو لائک کرکے تازہ ترین اپڈیٹس حاصل کریں۔


This will close in 30 seconds

AllEscort